Jesteś tutaj:

W trosce o wizerunek firmy i satysfakcję klienta

„Do tworzonych przez nas pakietów assistance podchodzimy indywidualnie, biorąc pod uwagę potrzeby każdego z naszych kontrahentów.” – mówi Mariola Kotlewska z Inter Partner Assistance – „Usługi pomocowe, które są dodawane do oferty, zwykle powiązane są z użytkowaniem danego produktu, czy korzystaniem z danej usługi.

Pomoc może dotyczyć sytuacji trudnych i dawać klientom realne wsparcie w przypadku trudności losowych lub być po prostu rozwiązaniem zwiększającym poczucie komfortu odbiorcy danego produktu.”

„Assistance jest elementem o dużej wartości marketingowej.” - dodaje Liliana Tytz, Dyrektor Marketingu i PR w Inter Partner Assistance S.A.

- „Bardzo często otrzymujemy zapytania ofertowe, w których klienci potwierdzają, że dzięki naszym usługom chcieliby wyróżnić się na rynku. W niektórych branżach, np. w ubezpieczeniach, pomoc assistance jest już jednak standardem. Dlatego towarzystwa swoją wyjątkowość starają się podkreślić oryginalnym zakresem usług pomocowych, innowacyjnymi rozwiązaniami i mniej restrykcyjnymi wyłączeniami. Są również branże, które dopiero zwracają się w kierunku assistance, zaczynając dostrzegać tkwiące w nim źródło przewagi konkurencyjnej”.

Żródło: Inter Partner Asistance - informacja prasowa dn. 05.11.2009

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz