Jesteś tutaj:

Directy potrzebują nowych kanałów sprzedaży

Według „Gazety Wyborczej”, Polacy wolą kupować ubezpieczenia u zaprzyjaźnionych agentów. Ten fakt zmusił ubezpieczycieli działających w systemie direct do podjęcia współpracy z multiagencjami, pośrednikami finansowymi i komisami samochodowymi. Liberty Direct, Link4 czy BRE Ubezpieczenia już w tym roku rozpoczęły zdobywanie klientów innymi kanałami dystrybucji.

Źródło: Wyborcza.biz , Bankier.pl, Ubezpieczenie.com.pl

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz