Jesteś tutaj:

Rynek ubezpieczeń: Ergo Hestia w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm

Ergo Hestia została wyróżniona godłem „Jakość Obsługi 2011”. Głosami samych klientów znalazła się wśród 100 najlepiej obsługujących ich firm.

Kapitułę konkursu decydująca o przyznaniu Godła „Jakość Obsługi” tworzą wszyscy konsumenci w Polsce, którzy na stronie jakoscobslugi.pl mogą zgłaszać własną obserwację, a ich ocena wpływa na kształt listy stu najbardziej przyjaznych dla klienta firm w Polsce. Najlepsze firmy nagradzane są Godłem Jakość Obsługi - laureaci Godła tworzą elitarne grono TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

Godło „Jakość Obsługi 2011” przyznawane jest nieodpłatnie, a firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa. To konsumenci decydują o obecności firmy w Programie Jakość Obsługi, poprzez zgłoszenie obserwacji na jej temat. Wyróżnienie od konsumentów, które co roku jest przyznawane w programie Jakość Obsługi, trafiło do Ergo Hestii jako jednego z trzech ubezpieczycieli w Polsce. Poza sopocką firmą wyróżnione zostały również Allianz i PZU .

www.gu.com.pl

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz