Jesteś tutaj:

Proama: 200 tys. sprzedanych polis

- Jednym z bardzo ważnych elementów, mających wpływ na sukces Proama jest strategia multikanałowej sprzedaży. Od początku nasze produkty dostępne są za pośrednictwem agentów, Osobistego Doradcy przez telefon oraz przez internet. Obecnie mamy podpisane umowy z ponad 500 multiagencjami i współpracujemy z 7 tys. osób wykonujących czynności agencyjne. W ciągu miesiąca pozyskujemy ok 30 tys. nowych klientów. Do końca roku powinniśmy mieć zawarte około 250 tys. umów ubezpieczeniowych – wyjaśnia Mariusz Kozłowski, dyrektor Produktu, Aktuariatu i Likwidacji Szkód, Proama.

www.gu.om.pl

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz