Jesteś tutaj:

AXA: Koniec dyskusyjnej reklamy o 12 ratach

Ubezpieczycielei skarżyli się na Axę Komisji Nadzoru Finansowego, ta jednak postanowiła nie interweniować. - Nie widzimy wyraźnego naruszenia interesów klienta w tej reklamie, choć Axa rzeczywiście nie dołożyła w pełni starań, formułując ten przekaz – powiedział „Rzeczpospolitej” Sławomir Peszkowski, dyrektor Departamentu Ochrony Klientów w KNF. Sama Axa twierdzi, że dołożyła wszelkich starań, żeby sprawdzić, czy inne firmy również oferują rozłożenie składki na 12 rat. Teraz, gdy okazało się, że tak jest w istocie, firma ma zaprzestać prezentowania swojej oferty jako unikalnej.

www.gu.com.pl

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz