Jesteś tutaj:

Rynek ubezpieczeń: Towarzystwa walczą o klientów AC

„DGP” pisze, że zmniejszające się przychody we wspomnianym segmencie to efekt wzmożonego oszczędzania wynikającego z trudnej sytuacji gospodarczej. Wykoncypowane przez towarzystwa modyfikacje przybierają różny kształt. I tak Generali dopasowuje ofertę do możliwości klienta, decydując się np. na zmniejszenie zakresu ochrony. W podobnym kierunku poszło VIG. Z kolei AXA Direct uruchomiła nowy system sprzedaży, dzięki któremu klient płaci tylko za taki zakres ubezpieczenia, jaki faktycznie go interesuje. Mimo to przedstawiciele rynku są dość pesymistyczni w ocenie szans na sukces nowych propozycji AC. Wskazują m.in., że jeśli klient chce kupić autocasco, to zazwyczaj decyduje się na produkt kompleksowy. Jeśli chce zrezygnować – to żadna oferta go nie przekona.

Więcej na ten temat w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, w artykule Elżbiety Glapiak zatytułowanym „Polacy oszczędzają - nie ma co liczyć na zwiększoną sprzedaż polis AC”, pod adresem:http://www.gu.com.pl/index.php?searchword=LWB&ordering=&searchphrase=all&Itemid=114&option=com_search

www.gu.com.pl

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz