Jesteś tutaj:

Rynek ubezpieczeń: Klienci towarzystw sięgają po social media

„GW” opisuje historię polisy Ergo Hestii, któremu ubezpieczyciel nie wypłacił odszykowania. Klient poskarżył się na portalu Facebook i odszkodowanie otrzymał. Towarzystwo zaprzecza jednak, że o zmianie jego decyzji zadecydował wspomniany wpis. Teraz podobną drogą chce pójść właściciel ubezpieczenia turystycznego Wojażer, któremu PZU SA nie chciał refundować kosztów leczenia szpitalnego po wypadku.

Więcej na ten temat w „Gazecie Wyborczej”, w artykule Anny Popiołek zatytułowanym „Nie dostałeś należnego odszkodowania? Poskarż się na Facebooku”, pod adresem:http://wyborcza.biz/...

www.gu.com.pl

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz