Jesteś tutaj:

Rynek ubezpieczeń: Wojnie cenowej towarzyszy wojna prowizyjna

 
 
 
Share
 

Towarzystwa sprzedające polisy komunikacyjne zaostrzają rywalizację. Jej kolejną odsłoną jest oferowanie agentom wynagrodzeń rzędu nawet dwudziestu kilku procent ceny ubezpieczenia. Jednak to zjawisko wraz z obecną wojną cenową może mieć negatywny wpływ na rynek ubezpieczeń – przestrzega „Rzeczpospolita”.

Gazeta pisze, iż w efekcie wspomnianych na wstępie zjawisk, kwartalne przychody ubezpieczycieli z dystrybucji polis komunikacyjnych spadły o klika procent rok do roku. W rozmowie z „Rz” przedstawiciele niektórych zakładów ujawnili, iż prowizje dla agentów za sprzedaż OC sięgają już nawet 24%. A wszystko to przy trwającej już od pewnego czasu wojnie cenowej w „komunikacji”. „Rzeczpospolita” wskazuje, iż w efekcie takiej polityki ubezpieczyciele muszą się szykować do sprostania kolejnemu wyzwaniu: przyszłorocznym konsekwencjom obecnej polityki cenowej i prowizyjnej. Nikt bowiem nie ukrywa, iż konsekwencją wspomnianych zjawisk będzie pogorszenie rezultatów finansowych rynku

Więcej na ten temat w „Rzeczpospolitej”, w artykule Zuzanny Redy-Jakima zatytułowanym „Zaostrza się wojna prowizyjna”, pod adresem:
http://www.ekonomia.rp.pl/...

www.gu.com.pl

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz