Jesteś tutaj:

Ergo Hestia: stan gotowości w czasie długiego weekendu


Ponad czterysta punktów sprzedaży ubezpieczeń Ergo Hestia w ciągu nadchodzącego, majówkowego tygodnia – także 2 i 4 maja – pracuje normalnie. Jest wśród nich blisko 50 stoisk firmowych w centrach handlowych, w których ubezpieczenie można kupić także w soboty i niedziele w godzinach otwarcia centrów. Jeśli ktoś przed wyjazdem za granicę nie ma już czasu na wyjście po zakupy i spotkanie z agentem, może kupić pakiet Hestia Podróże on line, w serwisie www.hestia.pl.

Przez całą dobę, w dni powszednie i świąteczne, funkcjonuje infolinia sopockiego ubezpieczyciela (Hestia Kontakt, 0 801 107 107). Za jej pośrednictwem ubezpieczeni klienci mogą skorzystać z usług z zakresu ubezpieczenia „Hestia Car Assistance”. Najbardziej popularnymi wśród nich są holowanie samochodu i naprawa awarii na miejscu unieruchomienia pojazdu.

Realizację szeregu usług w razie wystąpienia szkody objętej ochroną ubezpieczeniową zapewnia także ubezpieczenie „Home Assistance”. Jeśli na przykład dojdzie do szkody, wobec której konieczne będą natychmiastowe działania zapobiegające powiększaniu się jej rozmiarów lub wystąpieniu dodatkowych strat, Ergo Hestia zorganizuje interwencyjną pomoc specjalisty.

Do mieszkania, które zostało zalane, wyśle hydraulika i pokryje koszt jego usługi. Jeżeli w momencie powstania szkody ubezpieczony klient jest poza tym miejscem, ubezpieczyciel może zorganizować i pokryć koszt jego powrotu. Gdy zaś z powodu szkody nie będzie mógł przebywać w swym ubezpieczonym mieszkaniu, dzięki Ergo Hestii może na przykład wraz z rodziną trafić na trzy doby do hotelu.

Ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje koszty takiego pobytu. W razie konieczności zabezpieczenia mienia w miejscu ubezpieczenia przez ewentualnością powstania kolejnych szkód, Ergo Hestia zorganizuje i pokryje koszty wynajęcia ochrony.

Na podstawie doświadczeń minionych lat wiadomo, że tuż po długim weekendzie można się podziewać lawinowego wzrostu liczby zgłaszanych szkód, głównie komunikacyjnych. Ergo Hestia już teraz jest przygotowana na tę sytuację – wiadomo, że od poniedziałkowego poranka, 7 maja, infolinia obsługiwana będzie przez maksymalną liczbę konsultantów.

Telefon do Hestii Kontakt to jedyne, co klienci Ergo Hestii muszą zrobić, by zgłosić szkodę. Następnie konsultanci przekazują niezbędne informacje likwidatorom, którzy umawiają się – jeśli jest to konieczne – z klientami w celu dokonania oględzin. Mniejsze szkody komunikacyjne i majątkowe są w Ergo Hestii likwidowane w ogóle bez oględzin.

                                                 www.gu.com.pl

                                         


Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz