Jesteś tutaj:

Commercial Union wprowadza ubezpieczenia komunikacyjne


 Jesteśmy znani i dobrze oceniani przez klientów, a zarazem dużo wiemy o ich oczekiwaniach i potrzebach. Chcemy coraz pełniej wykorzystywać nasz potencjał organizacyjny i finansowy, a także doświadczenia grupy Aviva zebrane przez lata na innych rynkach. Dlatego coraz mocniej wchodzimy na polski rynek ubezpieczeniowy i finansowy. – mówi Adam Uszpolewicz, prezes grupy CU Polska.

Dla potwierdzenia słów szefa CU Polska warto w tym momencie przypomnieć, że marka Commercial Union cieszy się w Polsce bardzo wysoką rozpoznawalnością i zaufaniem klientów. Według danych z kwietnia 2007 roku wspomagana znajomość marki CU wyniosła 86 proc. Pośród wielu innych wyróżnień, Commercial Union została uznana za drugą markę finansową w Polsce po PKO BP (czyli pierwszą wśród marek ubezpieczeniowych) w badaniu reputacji marek wśród konsumentów, przeprowadzonym w ub. roku przez miesięcznik „Forbes”.

Teraz Commercial Union staje przed nowym wyzwaniem. - Przyszedł czas na ubezpieczenia komunikacyjne. Z badań, jakimi dysponujemy, i doświadczeń naszych agentów wynika, że klienci potraktują ich wprowadzenie jako naturalne rozszerzenie naszej oferty – mówi Adam Uszpolewicz.

- Biorąc pod uwagę analizy zewnętrznych ekspertów Commercial Union oczekuje, że w kolejnych latach nastąpi znaczny rozwój rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce. Można oczekiwać wzrostu składki, gdyż wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa szybko będzie rosła liczba samochodów, a klienci coraz częściej będą decydować się na zakup nowych lub też co najwyżej kilkuletnich używanych pojazdów. Częściej też będą wykupywać ubezpieczenie AC. Pierwsze przejawy zmiany trendu widoczne są już w tym roku – sprzedaż nowych samochodów jest najwyższa od wejścia Polski do UE, a przeciętny wiek sprowadzanych do kraju pojazdów używanych obniża się – mówi Anna Katarzyna Wojciechowska, prezes Commercial Union Polska – Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych.

- Zamierzeniem Commercial Union jest stworzenie dużego i nowoczesnego kanału sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych i obsługi klientów, z których coraz więcej będzie doceniać łatwość i sprawność korzystania z systemu direct przy kupowaniu ubezpieczeń nie wymagających dużego zakresu indywidualnego doradztwa. Nasze ostrożne szacunki wskazują, że w ciągu mniej więcej dekady jedna trzecia polis komunikacyjnych w Polsce może być sprzedawana przez telefon i internet. Mamy ambicję zostania liderem tego segmentu rynku. Naszą przewagą konkurencyjną jest reputacja marki i zaufanie ponad trzech milionów klientów. Szczegółowe atuty oferty przedstawimy natomiast na krótko przed jej wprowadzeniem do sprzedaży, gdyż lubimy zaskakiwać konkurentów – dodaje prezes Wojciechowska.

- Tworząc nową ofertę, Commercial Union Polska wykorzystuje doświadczenia innych podmiotów z macierzystej grupy Aviva, przede wszystkim Norwich Union z Wielkiej Brytanii. Na tamtejszym, bardzo konkurencyjnym rynku, Norwich Union jest potentatem – ubezpiecza co siódmy samochód jeżdżący po brytyjskich drogach. Sprzedaż telefoniczna i internetowa odgrywa bardzo dużą rolę. Aviva z powodzeniem sprzedaje też polisy komunikacyjne w systemie direct w Irlandii i Holandii. Chcemy wykorzystać najlepsze wzorce z innych rynków i dostosować je do polskich warunków, przy wykorzystaniu wiedzy miejscowych specjalistów.

Mamy wspaniały zespół, którego ambicją jest przygotowanie bardzo atrakcyjnej oferty dla klientów. Żyjemy w ciekawych czasach dla rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce – podkreśla Brian Richards, dyrektor projektu ubezpieczeń komunikacyjnych direct w CU Polska, a wcześniej jeden ze współtwórców Norwich Union Direct.

www.gu.com.pl





 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz