Jesteś tutaj:

Ruszyła telewizyjna kampania Compensy

2 lipca 2007 rozpoczęła się telewizyjna kampania wizerunkowa Towarzystwa Ubezpieczeń Compensa S.A. oraz Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Compensa S.A. Jej pierwszy etap zakończy się 29 lipca 2007, natomiast kolejny zaplanowany jest na przełomie sierpnia i września bieżącego roku.

Celem kampanii jest promocja wizerunku Compensy, z podkreśleniem faktu przynależności firmy do Vienna Insurance Group: austriackiej grupy ubezpieczeniowej zajmującej czołową pozycję na rynku ubezpieczeń w Europie Środkowo-Wschodniej. Compensa zaprezentuje także szerokiemu gronu odbiorców swoje nowego logo.

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz