Jesteś tutaj:

Rusza kampania wizerunkowa Liberty Direct

W ramach kampanii przygotowane zostały trzy spoty reklamowe prezentujące grupę Liberty Mutual w formie relacji Mariusza Maxa Kolonki z Bostonu, gdzie mieści się główna siedziba grupy Liberty Mutual.

- Grupa Liberty Mutual, do której należy marka Liberty Direct, od ponad 100 lat działa z powodzeniem na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych na najbardziej konkurencyjnym rynku – w Stanach Zjednoczonych. Dlatego też w kampanii wizerunkowej Liberty Direct podkreślamy wielkość i tradycję naszej spółki-matki, a także rzetelność i solidność oferowanych przez nią usług. Jednocześnie zwracamy uwagę na charakterystyczną na rynku amerykańskim koncentrację firmy na kliencie i jego potrzebach. Pokazujemy, że stoi za nami wielki kapitał, który pozwoli nam zaoferować klientom w Polsce amerykańską jakość ubezpieczeń – mówi Rafał Karski, dyrektor marketingu Liberty Seguros S.A., oddział w PolscernrnOprócz spotów reklamowych prezentowanych w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim, w tym m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Działania reklamowe obejmą również prasę, w tym Gazetę Wyborczą, Dziennik, Politykę i Newsweek. Ponadto, w ramach kampanii przygotowane zostały trzy rodzaje wielkoformatowych plansz reklamowych prezentowanych w największych miastach Polski oraz reklamy mobilne na miejskich autobusach.

Przed pojawieniem się reklam Liberty Direct, w ramach kampanii wprowadzającej zostały przeprowadzone działania teaserowe mające na celu zwrócenie uwagi na charakterystyczny element logo Liberty Direct – statuę wolności. W ramach powyższych działań ulicami największych miast w Polsce, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku i Katowicach, przeszły grupy osób przebranych za statuy wolności.

- Przeprowadzone przez nas działania teaserowe miały na celu zaciekawienie przechodniów i zwrócenie ich uwagi na symbol Ameryki i jednocześnie element logo Liberty Direct. Mam nadzieję, że działania te wzmocnią nasz przekaz reklamowy, jaki od dzisiaj kierujemy do potencjalnych klientów – mówi Rafał Karski.

Liberty Direct rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie bezpośrednim przez telefon i internet. Firma oferuje pełen zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym ubezpieczenia OC, AC Standard i Premium, Mini i Premium Assistance, jak również ubezpieczenie NNW. Liberty Direct proponuje klientom w grupie docelowej ubezpieczenia cenowo niższe do 30% w stosunku do oferty tradycyjnych ubezpieczycieli, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość obsługi klienta, w tym przejrzystość umów oraz pewność i solidność wypłaty odszkodowań.

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz