Jesteś tutaj:

UNIQA: "Tanie OC LAST MINUTE" - do końca września

Akcja, której celem jest zintensyfikowanie sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych oraz zachęcenie klientów do zawarcia OC komunikacyjnego jeszcze przed wejściem opłat na NFZ rozpoczęła się 15 sierpnia i będzie trwała do 30 września. Istotą akcji jest gwarancja niezmienności stawek pod warunkiem zawarcia ubezpieczenia OC do końca września.

Oferta skierowana jest do wszystkich klientów, którzy wykupią ubezpieczenie w trakcie trwania promocji, również tych, których aktualna umowa ubezpieczenia wygasa dopiero z końcem marca 2008 r. Ci, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia w okresie trwania promocji mogą liczyć na utrzymanie obecnie obowiązujących stawek nawet w przypadku wystąpienia szkody w okresie pomiędzy datą zawarcia ubezpieczenia a datą rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej. Zachętą jest również 5% dodatkowej zniżki w OC.

 Dodatkowym atutem dla wykupujących ubezpieczenie OC w okresie trwania promocji jest możliwość zakupienia ubezpieczenia Auto Casco z atrakcyjnym bonusem - nawet do 50% zniżek przysługujących w OC z tytułu bezszkodowej jazdy (tak jak w akcji Poszukiwany, poszukiwana). Tak skonstruowana oferta sprawia, że klient może zaoszczędzić do kilkuset złotych.

Akcja Tanie OC Last Minute ma silne wsparcie marketingowe. Obok standardowych narzędzi promocji obejmujących dystrybucję w jednostkach sprzedażowych ulotek informujących o akcji, plakatów i naklejek podłogowych oraz zaplanowanego przez Dział Wsparcia Sprzedaży konkursu sprzedażowego dla agentów 1 września ruszyła kampania reklamowa. 30-to sekundowe spoty można usłyszeć w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych - Radiu Zet i RMF FM. Po raz pierwszy na tak silną skalę został wykorzystany również Internet. Miesięczna odsłonowa kampania na witrynach i portalach motoryzacyjnych wzmocniona została boxem sponsorowanym oraz monitoringiem na forach internetowych i grupach dyskusyjnych. Ponadto informacja o promocji została rozesłana w postaci e-mailingu do blisko 700 000 użytkowników kont pocztowych portalu Onet.pl. Niemniej ważnym elementem kampanii jest silna ekspozycja logo Grupy UNIQA w wirtualnej sieci.

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz