Jesteś tutaj:

Kiedy klient nie chce

Samochód jest od zawsze traktowany w naszym kraju jak członek rodziny, nawet nieraz jako jej najważniejszy członek. To znaczy, że nie ubezpieczymy życia, zdrowia, mieszkania, czy firmy, bo to jest mniej ważne, ale samochód tak – bo on jest najważniejszy.

Ci klienci, którzy uważają wszystkie ubezpieczenia za zbytek, często są okrutnie doświadczani przez życie. To wydarzy się w ich najbliższym otoczeniu nieszczęśliwy wypadek i ktoś straci zdrowie, to ktoś z najbliższych umrze, może oni sami, zostawiając rodzinę bez środków do życia, zamieniając jej dotychczasowe życie w piekło, to mieszkanie zostanie zalane, a może firma zostanie np. okradziona. Wielu z tych klientów wyciąga wnioski z takich lekcji i sięga po ubezpieczenie – szkoda, że po fakcie, wielu tkwi dalej w przekonaniu – a po co mi to, i tak nie dostałbym odszkodowania, bo ubezpieczenia to złodziejstwo i naciąganie.

Są jednak również tacy klienci, którzy chcą nagle się ubezpieczyć, z datą wsteczną, naturalnie, bo przecież w ich życiu dzieje się nieszczęście i trzeba im pomóc. Proponują różne rzeczy, aby tylko dostać z towarzystwa ubezpieczeniowego odszkodowanie. Nagle zapominają o tym, co mówili pod naszym adresem i już okazuje się, że ubezpieczenia to dobra i potrzebna rzecz.rnrnJa osobiście uważam, że nasza praca polega na uświadamianiu klientów, a nie na pomaganiu im w nadużyciach.

Kto chce obejrzeć w kinie film, powinien najpierw kupić sobie bilet na seans filmowy, a potem można dyskutować, czy może on siedzieć w pierwszym rzędzie, czy w ostatnim, a może w loży dla VIP-ów.

weww.gu.com.pl

 

 

 

 

 

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz