Jesteś tutaj:

Liberty Direct: promocja bezpieczeństwa

- Pakiet powitalny jest naszym prezentem dla osób, które zaufały Liberty Direct i zdecydowały się powierzyć nam swoją ochronę ubezpieczeniową. Zgodnie ze strategią ukierunkowania działań Liberty Direct na potrzeby klienta, chcemy nie tylko ubezpieczać Polaków, ale także edukować ich i wspierać w zwiększaniu bezpieczeństwa na drodze - mówi Rafał Karski, dyrektor marketingu Liberty Seguros S.A., oddział w Polsce.- Za niezwykle istotne uważamy troszczenie się o bezpieczeństwo najmłodszych, ale także zwracamy uwagę na dodatkowe elementy, które często nie są jeszcze standardem w Polsce, jak choćby kamizelki odblaskowe. Już wkrótce także u nas będą one obowiązkowym elementem wyposażenia każdego samochodu, zaś klienci Liberty Direct będą w nie wyposażeni bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.

Liberty Direct rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie bezpośrednim przez telefon i internet w drugiej połowie września.

Firma oferuje pełen zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym ubezpieczenia OC, AC Standard i Premium, Mini i Premium Assistance, jak również ubezpieczenie NNW. Liberty Direct proponuje klientom w grupie docelowej ubezpieczenia cenowo niższe do 30% w stosunku do oferty tradycyjnych ubezpieczycieli, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość obsługi klienta, w tym przejrzystość umów oraz pewność i solidność wypłaty odszkodowań.

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz