Jesteś tutaj:

Liberty Direct: druga odsłona kampanii reklamowej

W ramach kampanii przygotowane zostały 3 spoty reklamowe przedstawiające klientów Liberty Direct, którzy dzięki skorzystaniu z oferty firmy zaoszczędzili określoną sumę pieniędzy i dzięki temu sprawili sobie lub swoim bliskim przyjemność.

- Celem kampanii wizerunkowej, którą rozpoczęliśmy w połowie września było przedstawienie Liberty Direct jako ubezpieczyciela solidnego, rzetelnego i posiadającego długoletnią tradycję na najbardziej konkurencyjnym rynku amerykańskim. W przypadku kampanii produktowej, której realizację rozpoczęliśmy dzisiaj - zwracamy uwagę przede wszystkim na atrakcyjność cenową produktów Liberty Direct i korzyści płynące z wykupienia ubezpieczenia w naszej firmie. Kampanię kierujemy do właścicieli samochodów w przedziale wiekowym 25-45 lat, korzystających z nowoczesnych form sprzedaży, takich jak internet i telefon, i właśnie przedstawiciele tej grupy są bohaterami spotów reklamowych. Mamy nadzieję, że przedstawienie różnych możliwości wykorzystania zaoszczędzonych na ubezpieczeniu pieniędzy zachęci naszych potencjalnych klientów do skorzystania z oferty Liberty Direct - mówi Rafał Karski, dyrektor marketingu Liberty Direct.

Spoty reklamowe będą emitowane przez główne stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim, w tym m.in. TVP, TVN, Polsat. W II etapie kampanii Liberty Direct będzie w dalszym ciągu obecna na wielkoformatowych tablicach i siatkach reklamowych prezentowanych w największych miastach Polski.

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz