Jesteś tutaj:

Serwis internetowy Liberty Direct najbardziej użyteczny

W raporcie „OC w Internecie” uwzględniono kilka elementów, na podstawie których oceniane były serwisy internetowe towarzystw ubezpieczeniowych, w tym m.in. strona główna, link do strony OC, kontakt z konsultantem, prostota formularza czy też zachęta do zakupu. Najwięcej punktów łącznie – 4,9 w sześciostopniowej skali – uzyskał serwis Liberty Direct.

- Z wielką radością i satysfakcją zapoznaliśmy się z wynikami raportu, które potwierdzają m.in. trafność wyboru naszych rozwiązań biznesowych. Serwis internetowy to w przypadku firmy oferującej ubezpieczenia direct pierwszy kontakt z klientem i to od tego serwisu często zależy, czy klienta zachęcimy do skorzystania z naszych usług

– mówi Rafał Karski, dyrektor marketingu Liberty Direct

– W dobie rosnącej roli internetu i popularyzacji sprzedaży towarów i usług za pośrednictwem tego medium, dobry serwis internetowy jest z pewnością jednym z kluczy do sukcesu, chociaż nie jedynym. Równie ważna, o ile nie ważniejsza, jest rzetelna obsługa posprzedażowa, czyli sprawna likwidacja szkody i pewność wypłaty odszkodowania świadczące o jakości produktu czy usługi. W tym zakresie również zależy nam na pozycji lidera – dodaje.

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz