Jesteś tutaj:

Dealerzy to nie GAP(y)

Ubezpieczenie strat finansowych, oferowane przez dealerów obu marek, dostępne jest w wersji dwu lub trzyletniej.

Małgorzata Duchna, dyrektor Działu Pakietów Dealerskich w agencji Inter-Tur, odpowiedzialna za wdrożenie nowego produktu w sieciach dealerskich obu marek, zwraca uwagę na gwałtownie rosnące zainteresowanie taką ochroną ubezpieczeniową, tak wśród osób dystrybuujących polisy w salonach sprzedaży aut, jak i oczywiście wśród samych klientów tych salonów.

- Ubezpieczenia typu GAP, dostępne na polskim rynku ubezpieczeniowym, były dotąd oferowane głównie pod kątem firm leasingowych i banków kredytujących zakup samochodów -- mówi. - My zaś dążymy do tego, aby beneficjentami korzyści, jakie niesie za sobą taki produkt, mogli być potencjalnie wszyscy nabywcy samochodów, w obsługiwanych przez nas autoryzowanych salonach. Temu służyć ma m.in. ścisłe powiązanie technologiczne (informatyczne) wystawienia polisy GAP, z zawarciem podstawowego pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych. Winno ono nie tylko ułatwić sam proces fizycznego zawarcia ubezpieczenia, ale jednocześnie przyczynić się do uzyskania lepszych wyników sprzedaży.

Dodajmy, że w bieżącym roku, firma Inter-Tur planuje wprowadzić jeszcze, co najmniej dwa nowe produkty ubezpieczeniowe, jako uzupełnienie oferty dla klientów współpracujących z nią salonów dealerskich.

www.intertur.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz