Jesteś tutaj:

Rynek ubezpieczeń: ubezpieczeni nie czytają zapisów assistance

Gazeta przytacza przykład gwarantowanej przez assistance pomocy ślusarza w razie kłopotów z zamkiem. Według statystyk firm assistance, jest to pomoc, z której klient najczęściej korzysta. Jednak ta usługa ma nieco inny kształt w przypadku poszczególnych towarzystw. W PZU SA pomoc ślusarza przysługuje (do kwoty 400 zł) tylko w przypadku konieczności wymiany zamków po kradzieży z włamaniem.

W Ergo Hestii jest podobnie, przy czym u tego ubezpieczyciela pomoc interwencyjna specjalisty (do limitu 400 lub 700 zł, w zależności od wariantu) będzie uzasadniona tylko w przypadku wystąpienia szkody, która „... wymaga podjęcia natychmiastowych działań zmierzających do uniemożliwienia powiększania się jej rozmiarów lub powstania dalszych szkód”. Gazeta precyzuje, że z tego zapisu wynika, iż klient otrzyma pomoc jedynie w przypadku skutecznego sforsowania drzwi. W sytuacji, gdy zamki okażą się wystarczająco mocne, klient będzie musiał sam wzywać ślusarza.rnrnJoanna Kitowska, rzecznik Ergo Hestia deklaruje, że jeżeli uszkodzenie zamka jest spowodowane kradzieżą albo usiłowaniem kradzieży (niezależnie od skuteczności kradzieży), to na życzenie klienta towarzystwo zorganizuje usługę assistance.

( za: „Gazeta Prawna” z 23.01.2008 r. )

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz