Jesteś tutaj:

mBank: 2007 dobrym rokiem

Projekt ten spotkał się z uznaniem zarówno klientów, jak i ekspertów. Ideą SUS jest zapewnienie klientowi wygody poprzez umożliwienie szybkiego wyboru, spośród ofert różnych ubezpieczycieli, polisy AC i OC, najlepiej dopasowanej do jego potrzeb. Wyróżnikiem Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych jest także cena - rankingi publikowane w prasie, niejednokrotnie pokazały, iż decydując się na polisę w SUS, klient płaci mniej, niż u innych ubezpieczycieli.rnSupermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał nagrodę w konkursie Indywidualność Rynku - Merkury 2007 w kategorii PRODUKT-USŁUGA.

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz