Jesteś tutaj:

Czy wypadek dziennikarza zaciąży na wizerunku PZU?

Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR uważa, że zatrudnianie dziennikarza motoryzacyjnego do tego typu reklam zawsze jest ryzykowne. Według Czarnowskiego, zachodnia firma dwa razy zastanowiłaby się przed podjęciem takiej decyzji.

Michał Witkowski, rzecznik PZU mówi, że każdy, kto zatrudnia znaną osobę do reklamy, wie, że może to się wiązać z sytuacją, która nadweręży wizerunek firmy. Witkowski zapewnia, że firma jest przygotowana na różne scenariusze, a zespół antykryzysowy ma plany dalszego postępowania. Dodaje, iż obecnie najważniejszą dla PZU SA jest sytuacja człowieka, który walczy o życie.

„Rzeczpospolita” informuje, że wbrew doniesieniom mediów, PZU SA nie zdecydował się na wycofanie reklam z Maciejem Zientarskim. Zgodnie z planem kampania telewizyjna zakończyła się w czwartek, a kampania billboardowa w piątek. Przygotowała je agencja reklamowa Just – znana m.in. z kontrowersyjnej akcji „Stop wariatom drogowym”, również na zlecenie PZU SA.

( za : „Rzeczpospolita” )

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz