Jesteś tutaj:

Generali wchodzi na rynek DIRECT

Generali chce także zaoferować swoim klientom konkurencyjną na tym rynku cenę produktów oraz wyróżniać się jakością serwisu i obsługi likwidacji szkód. - Dotychczas brakowało nam zdalnego kanału dostępu do naszej oferty, przez co narażaliśmy się na tracenie z pola widzenia rynku wartego kilkaset mln zł rocznie. Od teraz potrzebę bycia w 100% kompleksowym ubezpieczycielem wypełniamy. Chcemy zaoferować klientom najwyższej jakości produkty ubezpieczeń komunikacyjnych, mieszkaniowych i podróżnych, które charakteryzować będzie atrakcyjna na rynku direct cena – powiedział na dzisiejszej konferencji prasowej Andrzej Jarczyk. Wypytywany przez „Gazetę Ubezpieczeniową” o rolę tradycyjnych kanałów sprzedaży podkreślił, że agenci wyłączni, multiagenci i dealerzy pozostaną bardzo ważnymi elementami w strategii firmy. Dodał też, że w firmie podjęto szeroką akcję informacyjną na ten temat, i że Generali nie popełni błędów typu „podbierania” baz informacyjnych o klientach będących w posiadaniu agentów i multiagentów.

Klienci Grupy Generali zyskają możliwość zakupu produktów ubezpieczeniowych za pośrednictwem telefonu oraz Internetu. Do ich dyspozycji firma oddaje wykwalifikowanych konsultantów, dostępnych pod ogólnopolskim numerem telefonu 95-05 oraz internetowy serwis www.generalidirect.pl .Od początku klienci będą mogli nabyć pełny pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych firmy, w tym: AC, OC, NNW, Assistance, a także ubezpieczenia mieszkaniowe i ubezpieczenia podróżne.

Jak podkreślono na wspomnianej środowej konferencji prasowej, w której poprzez Internet uczestniczyli także dziennikarze prasy terenowej, działalność Generali na rynku direct będzie się różniła od modelu funkcjonowania większości konkurentów firmy. Kanał sprzedaży bezpośredniej - przez telefon i Internet - będzie w strategii firmy pełnił rolę uzupełniającego kanału dystrybucji, komplementarnego dla własnych, tradycyjnych sieci sprzedaży.

- Forma sprzedaży bezpośredniej będzie dla Generali pełniła rolę uzupełniającego – w stosunku do sieci agencyjnej – kanału dystrybucji usług. Nie będziemy też uczestniczyć w obserwowanym ostatnio wyścigu, w którym na ogromne kampanie reklamowe wydaje się czasem wyższe kwoty, niż pozyskuje przypisu składki – podkreśla prezes Andrzej Jarczyk.

Wyróżnikiem Generali na rynku direct będzie także najwyższej jakości serwis likwidacji szkód. -Na rynku direct chcemy wyróżniać się najwyższej jakości produktami, ich atrakcyjną ceną oraz rozbudowanym serwisem likwidacji szkód, wraz z jakością jego procesów, wykwalifikowanym zespołem oraz ogólnopolską siecią i doświadczeniami zdobywanymi od niemal 10 lat naszej obecności na polskim rynku – dodał w trakcie prezentacji Michał Gomowski, członek zarządu Generali TU, odpowiedzialny za pion ubezpieczeń majątkowych.

Swoją ofertę na rynku direct Grupa Generali adresuje do osób chętnie korzystających ze zdobyczy nowych technologii, dokonujących transakcji e-commerce, aktywnych, dla których zdalna forma kontaktu z ubezpieczycielem wynika z ich trybu życia i akceptacji dla takich narzędzi sprzedażowych jak telefon i Internet. Generali będzie chciało dotrzeć głównie do klientów powyżej 28 roku życia, mieszkańców większych miast, użytkowników popularnych marek samochodów. -Rynek usług finansowych w formule direct w Polsce rozwija się dzięki coraz większej popularności usług bankowości internetowej, a także pokaźnym środkom finansowym, wydawanym zarówno przez banki, jak i w ostatnim czasie również ubezpieczycieli na promocję ich produktów dystrybuowanych za pośrednictwem telefonu i Internetu.

Chcemy wykorzystać fakt pobudzenia tego rynku i dotrzeć do nowych grup klientów, których nie mielibyśmy szansy pozyskiwać, gdybyśmy nie wdrożyli nowej możliwości sprzedaży w formule direct – dodaje prezes Andrzej Jarczyk.

Generali szacuje, że w pierwszym roku działalności sprzedaż w kanale direct wyniesie kilkadziesiąt tysięcy różnego rodzaju polis. Firma może pozyskać w ten sposób kilkanaście mln zł przypisu składki. -Nie wykluczamy, że w przyszłości - wraz z postępującym wzrostem świadomości ekonomicznej oraz ubezpieczeniowej Polaków, a także wraz z coraz większą popularyzacją Internetu w Polsce - ten kanał dystrybucji będzie pełnił coraz większą rolę w naszej strategii – podsumował konferencję prasową prezes Andrzej Jarczyk.

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz