Jesteś tutaj:

Segment direct zainteresowany współpracą z bankami

Zdaniem analityków, taka forma współpracy będzie niedługo standardem. Dr Piotr Okrasa z warszawskiej Akademii Finansów uważa, że po okresie, kiedy kanał bankowy służył ubezpieczycielom głównie do sprzedaży polis na życie, przyszedł czas na poszerzenie oferty.

„WSJ Polska” zwraca uwagę, że jednak nie wszyscy wierzą, iż sprzedaż poprzez banki diametralnie zmieni segment direct. Sława Cwalińska-Weyhert, wiceprezes Link4, mówi, że z doświadczenia jej firmy wynika, że taka współpraca nie kończy się jakimiś szczególnymi sukcesami.

(źródło: „WSJ Polska” z 3.12.08, autor artykułu: Marcin Tarczyński)

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz