Jesteś tutaj:

Rynek ubezpieczeń: marka PZU warta 2218,4 mln zł

W tym roku ponad 400 marek zostało objętych rankingiem. 330 najdroższych z nich znalazło się na liście. Zdecydowana większość, bo aż 70 procent, może się pochwalić wzrostem swej wartości. Czwarte miejsce w rankingu (pośród wszystkich firm) pod względem wartości marki zajął Powszechny Zakład Ubezpieczeń. Wartość jego marki gazeta wyceniła na 2218,4 mln zł.

Ranking „Rzeczpospolitej” jest zestawieniem marek, które opiera się na twardych finansowych danych połączonych z bardzo szczegółowym badaniem opinii konsumentów.

(źródło: „Rzeczpospolita” z 10.12.08)

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz