Jesteś tutaj:

ERGO HESTIA: 5 lat nowej likwidacji szkód

O tych zagadnieniach oraz wynikach finansowych ubezpieczyciela za rok 2008 mówiono na konferencji prasowej zorganizowanej w warszawskim Pałacyku Sobańskich w czwartek 19 bm. W spotkaniu wziął udział Piotr Maria Śliwicki, prezes Ergo Hestii oraz wiceprezes Małgorzata Makulska.

Proces likwidacji szkody można podzielić na kilka podstawowych etapów: zgłoszenie szkody, oględziny, czas po oględzinach i wypłata odszkodowania. Zdaniem specjalistów o poczuciu komfortu klienta decydują pierwsze dwa etapy.rnrn- Pod koniec ubiegłego roku przeprowadziliśmy badania, których celem było poznanie poziomu satysfakcji klientów z procesu likwidacji szkód - mówi Wojciech Makać, odpowiadający za projekt. - Uzyskaliśmy najwyższy na tle konkurencji wskaźnik ocen bardzo dobrych w tym obszarze - dodaje.

Wielokrotnie nagradzany proces likwidacji szkód jest kluczowym wyróżnikiem sopockiej spółki. Warto wspomnieć, że w styczniu br. Ergo Hestia wprowadziła eKonto. Umożliwia ono zgłoszenie szkody on-line z dowolnego miejsca na świecie, 24h na dobę. Dzięki Internetowi klient ma wgląd w przebieg procesu bez żadnych ograniczeń; proste szkody likwidowane są za pomocą kilku kliknięć myszką, na podstawie skanowanych dokumentów.

Przedstawiciele Hestii deklarują utrzymanie pozycji lidera w obszarze jakości. Będzie to możliwe dzięki równoległym pracom nad kilkoma strategicznymi projektami:

- FMS, czyli sztuczna inteligencja wspomagająca segmentację,

- rozbudowa funkcjonalności eKonta o polisy życiowe,

- SLS, czyli system upraszczający pracę likwidatorów,

- AUDANET - platforma budująca bezpośrednią komunikację między serwisami rna rzeczoznawcami Ergo Hesti.

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz