Jesteś tutaj:

Polisy w okienku pocztowym

„Rz” przypomina, że sprzedaż polis w pocztowych okienkach chciało wprowadzić przed trzema laty PZU, ale jak mówi Robert Kieroński, projekt nie wyszedł jednak poza wstępne spotkanie. Ostatnio o możliwości powrotu do pomysłu dystrybucji ubezpieczeń za pośrednictwem Poczty Polskiej wspominał obecny prezes PZU, Andrzej Klesyk.

Obecnie z Pocztą współpracuje MTU, które nie skomentowało jednak konsekwencji nowych planów partnera dla jego sprzedaży i dalszych losów kontraktu.

Piotr Kondratowicz, menedżer w dziale doradztwa gospodarczego KPMG zauważa w rozmowie z „Rzeczpospolitą”, że w niektórych krajach, jak Włochy czy Wielka Brytania, poczty odniosły spore sukcesy w sprzedaży ubezpieczeń. Brytyjski Post Office sprzedaje nawet popularne na Wyspie ubezpieczenia zwierząt domowych.

Gazeta informuje, że plany Poczty Polskiej do 2012 r. przewidują uruchomienie oferty ubezpieczeniowej na ponad 3,3 tysiąca specjalnych stanowisk finansowych. Oprócz polis będzie można w nich kupić również produkty Banku Pocztowego. Dziś takich punktów działa 1,9 tys., a do końca roku ma być 2,3 tys. Szkolenie pracowników, którzy będą sprzedawać polisy, już się rozpoczęło.

(źródło: Rzeczpospolita” z 24.03.09, „Auto ubezpieczone na poczcie”, autor artykułu: Aleksandra Biały)

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz