Jesteś tutaj:

UKNF: poprawa obsługi klientów najlepszym antidotum na kancelarie odszkodowawcze

Zdaniem Urzędu, zakłady ubezpieczeń najskuteczniej ograniczyłyby ten rynek, gdyby lepiej traktowały klientów. - Jeśli kancelarie proponują klientom niezbyt atrakcyjne warunki, a mimo to znajdują chętnych, to znaczy, że klienci muszą być wyjątkowo zniechęceni walką o odszkodowanie. – mówi Łukasz Dajnowicz z UKNF.

W poprzednim tygodniu pomysł objęcia nadzorem kancelarii odszkodowawczych zgłosiła Polska Izba Ubezpieczeń. Według samorządu ubezpieczycieli, za takim rozwiązaniem przemawiają naganne praktyki, jakich niekiedy dopuszcza się część kancelarii.

www.gu.com.pl

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz