Jesteś tutaj:

Szybka reakcja na atak zimy

Podobnie, jak w przypadku letnich nawałnic, zgłoszenia szkód przyjmowane są drogą telefoniczną. „Rozmiar szkody ustalany jest bez oględzin i dokumentacji papierowej. Wysokość odszkodowania jest ustalana na bazie kontaktu telefonicznego z klientem. Pieniądze wypłacane są już po kilku dniach.” – wyjaśnia Piotr Dyszlewicz, zastępca dyrektora ds. likwidacji szkód komunikacyjnych w Biurze Likwidacji Szkód Ergo Hestii. Szybki sposób likwidacji szkód umożliwia poszkodowanym bezzwłoczne przystąpienie do ratowania zniszczonego mienia.

Na razie trudno oszacować, jakiego rozmiaru szkody wywołał atak zimy. Pierwsi poszkodowani zgłaszali straty już w dniu załamania pogody. Zgłaszane do tego momentu sprawy dotyczą w znacznej części uszkodzeń samochodów i domów, spowodowanych przez łamiące się drzewa i silny wiatr. Uszkodzone zostały także ogrodzenia, dachy czy garaże wolnostojące. Na skutek złych warunków atmosferycznych doszło do wielu kolizji i wypadków drogowych. Atak zimy spowodował zerwanie licznych linii energetycznych i trakcyjnych.

Źródło: Ergo Hestia, PIU

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz