Jesteś tutaj:

Rynek ubezpieczeń: alternatywni dystrybutorzy polis nie odnoszą sukcesów

Gazeta przypomina, że w ramach programu pilotażowego Tesco oferowało ubezpieczenia komunikacyjne od marca do listopada 2009 r. w trzech supermarketach w Polsce. O fiasku eksperymentu przesądziło przywiązanie Polaków do tradycyjnych kanałów sprzedaży polis. Sieć dystrybuuje nadal inne produkty ubezpieczeniowe, m.in. polisy zdrowotne i życiowe. „Parkiet” zwraca uwagę, że półtora roku temu rozpoczęcie sprzedaży zapowiadała również Telekomunikacja Polska. Spółka poinformował gazetę, że nie rezygnuje z tego projektu i jest obecnie na etapie negocjacji z wybranymi firmami ubezpieczeniowymi.

Więcej na ten temat w „Rzeczpospolitej”, w artykule Piotra Rosika zatytułowanym „Ubezpieczenia komunikacyjne w hipermarketach? Na razie nie w Polsce”, pod adresem:rnhttp://www.rp.pl/artykul/181784,498729_OC_w_hipermarketach__Na_razie_nie_w_Polsce.html

www.gu.com.pl

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz