Jesteś tutaj:

Prawo: PIPUiF zapowiada apelację od wyroku ws. reklam Link4

SG uznał, że „Kokoszka” nie wprowadzała klientów w błąd i nie była też reklamą porównawczą sprzeczną z dobrymi obyczajami. Pośrednicy mają na ten temat diametralnie odmienną opinię. „Ani w jednym (chodzi o inną kampanię ubezpieczyciela pt. „Ta ostatnia niedziela” – przyp. AM), ani drugim przypadku sąd nie uznał, że reklamy wprowadzaj w błąd, choć sugerowały, że cena polis Link 4 jest dzięki systemowi direct jedną z niższych na rynku, podczas gdy tak nie było (PiPUiF przedstawił badania). Sąd uważa jednak, że klient powinien zawsze sprawdzać cenę produktu na własną rękę.” – głosi stanowisko Izby.

- Wiem, że jesteśmy pionierami w wyznaczaniu granic dozwolonej reklamy – dodaje Adam Sankowski.

Satysfakcji z wyroku nie kryje natomiast Link4.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyroku, który potwierdził słuszność naszej argumentacji dotyczącej kluczowych kwestii sporu oraz rzetelność naszej komunikacji z klientami – powiedział Marcin Niewiadomski, członek zarządu Link4 – Spór dotyczy historycznej już reklamy emitowanej w styczniu 2009 roku. Od tamtego czasu zmienił się właściciel naszej spółki. Obecnie jesteśmy częścią międzynarodowej grupy RSA, mamy nowy zarząd, a nasza strategia zakłada rozwijanie sprzedaży w systemie direct, ale także współpracę z agentami ubezpieczeniowymi. – dodał.

Szczegóły na temat dotychczasowego przebiegu sporu prawnego pomiędzy pośrednikami a Link4 można znaleźć na stronie internetowej „Gazety Ubezpieczeniowej” pod adresem:rnhttp://www.gu.com.pl/...

www.gu.com.pl

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz