Jesteś tutaj:

Sopocka Ergo Hestia wprowadza Ergo 7

Ergo 7 pozwala ubezpieczyć siedem najpopularniejszych ryzyk. Każde (oprócz OC) występuje w trzech wariantach w specjalnie zaprojektowanej matrycy ubezpieczeniowej Ergo 7. W sumie klient ma do dyspozycji paletę 19 możliwości, a wybór z tej matrycy pozwala stworzyć osobisty produkt dobrany do stylu i potrzeb każdego klienta.

Po raz pierwszy Polacy dostali tak dużą swobodę w świecie ubezpieczeń.rn- Idea jest prosta: płacimy tylko za to, co jest nam potrzebne, nie za cały pakiet. Dzięki matrycy Ergo 7 widać, ile kosztują poszczególne produkty i jak je łączymy - mówi Robert Tomaszewski, dyrektor Biura Ubezpieczeń Indywidualnych Ergo Hestii, który odpowiada za Ergo 7.

- Wymagający klienci nie chcą dziś standardowego pakietu. Ubezpieczając się, oczekują dostosowania oferty do ich potrzeb, prostego wyboru, możliwości kontroli kosztów. Matryca Ergo 7 w przejrzysty sposób pozwala im dobrać zakres ochrony, wycenić go i łatwo dokupić niezbędne dodatki. Ubezpieczenia z Ergo 7 są proste - dodaje.

Eksperci Ergo Hestii zadbali, by nie tylko produkty wymagały minimum wysiłku. Polisa Ergo 7 ma tylko jedną stronę, zwięzłe (i zaopatrzone w infografiki) są także Ogólne Warunki Ubezpieczenia. Cały proces doboru ubezpieczeń, dzięki matrycy, może trwać zaledwie kilka minut.

W ramach Ergo 7 można wykupić m.in. ochronę domu i mieszkania od zdarzeń losowych i kradzieży, OC w życiu prywatnym, ochronę pojazdu (AC i OC) oraz NNW. Klient, wspólnie z agentem, w czasie rzeczywistym, dobiera w specjalnej matrycy Ergo 7 osobisty zestaw ubezpieczeń i wycenia go. Specjalna, degresywna taryfa zapewnia najlepsze ceny tym, którzy ubezpieczają najwięcej ryzyk.

Moment debiutu jest starannie wybrany: ubiegły rok był dla Ergo Hestii doskonały finansowo, po trzech kwartałach miała ponad 91,4 mln zł zysku technicznego. Firma ma rezerwy, by zdecydowanie promować produkt wśród agentów i klientów.

Również w opinii pośredników finansowych (badania NPS) sopocki ubezpieczyciel zbierał w ub.r. najwyższe noty - co ułatwi dystrybucję Ergo 7.

Samo Ergo 7 ułatwia agentom doradztwo ubezpieczeniowe. Zamiast tradycyjnego, gotowego pakietu oferowanego przez Towarzystwa Ubezpieczeń, w Ergo 7 to agent może doradzić, z których ryzyk stworzyć produkt najlepiej odpowiadający potrzebom klienta.

- Naszych pośredników nie ogranicza dziś nic poza wiedzą i kreatywnością. Widzimy, że to produkt, na który czekali. Zamiast mozolnie wprowadzać dane do systemu, mają narzędzie, które pozwala im prowadzić rozmowę handlową z klientem - mówi Robert Tomaszewski.

Nowy produkt Ergo Hestii zachęca nie tylko do personalizacji ubezpieczeń, ale przede wszystkim do wykupienia ochrony adekwatnej do realnych potrzeb klienta. Jak wynika z badań, jest na to miejsce na rynku. Aż 65% ubezpieczonych Polaków kupuje ochronę zaledwie 3 lub mniejszej liczby ryzyk.

Ergo 7 oficjalnie znalazło się w sprzedaży w sieci agencyjnej od początku marca 2013 r. Można się z nim zapoznać również na stronie www.ergohestia.pl.

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz