Jesteś tutaj:

Liberty Direct: start bez fanfar

Zaplanowany przez Amerykanów budżet na kampanię, która ma odbyć się w IV kwartale wynosi tyle, ile inne firmy finansowe wydają na reklamę w ciągu pół roku - 20 mln zł. Liberty Mutual nie kupiło i nie założyło w Polsce własnej spółki ubezpieczeniowej. Firma sprzedaje polisy na zasadzie jednolitej licencji poprzez swoją spółkę w Hiszpanii. W Polsce działa jedynie oddział hiszpańskiej firmy.

( źródło: "Dziennik" )

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz