Jesteś tutaj:

PZU SA: sprzedaż direct ruszy w tym roku

Największe polskie towarzystwo nie chce zdradzić, czy polisy w ofercie direct będą tańsze niż w promocji, która potrwa do końca maja. Agnieszka Rosa z biura prasowego PZU SA odpowiada, że informacja ta stanowi tajemnicę handlową.

Zdaniem ekspertów ubezpieczenia w sprzedaży bezpośredniej niekoniecznie muszą być tańsze. Ubezpieczyciel zakładał bowiem dotarcie ze swoją ofertą do klientów, których nie obsługuje przez agentów.

Zdaniem „Parkietu”, PZU SA przez promocję może też praktycznie już nie mieć pola do obniżek. Towarzystwo ryzykuje też, że po wprowadzeniu direct zniechęci do siebie agentów. Ale wprowadzenie systemu sprzedaży bezpośredniej, według gazety, jest dla lidera rynku koniecznością.

PZU SA trzyma również w tajemnicy koszty uruchomienia kanału direct. Według szacunków ekspertów sięgają one 20 mln zł, jeśli startuje się od zera (plusem PZU SA jest posiadanie gotowego systemu likwidacji szkód). „Parkiet” przypomina, że towarzystwo miało gotowy plan wejścia w direct już w 2006 r., ale kolejne zarządy nie podjęły decyzji o jego realizacji. W lutym Witold Jaworski, członek zarządu towarzystwa, zapowiadał, że PZU SA ruszy ze sprzedażą bezpośrednią w połowie roku.

(źródło: „Parkiet” z 13.11.08, autor artykułu: Piotr Rosik)

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz