Jesteś tutaj:

Ergo Hestia: nowa forma reklamy

Na okładkach będzie można zobaczyć logo Ergo Hestii, a także przeczytać porady dotyczące ubezpieczeń turystycznych, ale nie tylko. W przewodnikach pojawią się też informacje o pozostałych produktach sopockiego ubezpieczyciela, m.in. o kompleksowych pakietach ubezpieczeniowych, ubezpieczeniach na życie, czy pierwszej platformie internetowej do obsługi polis - eKonto. Do przewodników dołączona będzie również zakładka reklamowa z logo Ergo Hestii.

- Stale poszukujemy nowych kanałów komunikacji marketingowej i współpraca z serią przewodników turystycznych, wydawanych w ponad 200 tys. egzemplarzy, idealnie wpisuje się w naszą strategię – wyjaśnia Wojciech Makać, zastępca dyrektora Biura Marketingu STU Ergo Hestia. - Odpowiada nam także docelowa grupa odbiorców poszczególnych serii, z jednej strony to młodzi otwarci na świat podróżnicy, z drugiej – zamożni i przezorni ludzie. Dzięki temu na łamach przewodników możemy mówić nie tylko o ubezpieczeniach turystycznych, ale całej naszej ofercie pakietowej – dodaje. 

www.gu.com.pl

 

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, chcesz zostać agentem ubezpieczeniowym? 

Poprowadzimy Cię za rękę, zorganizujemy szkolenia, pokażemy jak zacząć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

tel.: 609 527 959

 

Zapisz