W poniedziałek 3 grudnia ( po krótkim okresie pilotażowym ) zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Commercial Union poszerzy swoją ofertę o ubezpieczenia komunikacyjne w sprzedawane i obsługiwane przez telefon i internet. Towarzystwo ma spore ambicje. CU chce zostać liderem tego szybko rozwijającego się segmentu rynku.

W skład wprowadzonego przez Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych wchodzą: ubezpieczenie OC, AC, assistance, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i ubezpieczenie ochrony prawnej. Nowy produkt, który rozszerza i uzupełnia dotychczasową propozycję grupy jest oferowany pod nazwą handlową CU Direct. Pakiet ma charakter modułowy – klient dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb.

Najistotniejsze z punktu widzenia klientów cechy nowego pakietu to:

• możliwość ubezpieczenia wypracowanych lub dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata)rndwuletnia gwarancja na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct

• możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę OC na AC

• odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy

• suma ubezpieczenia nie jest pomniejszona o wartość wypłaconego odszkodowania

• samochód zastępczy na czas naprawy w przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z CU Direct

• szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski).

Startująca 3 grudnia sprzedaż i obsługa pakietu ubezpieczeń jest dostępna za pośrednictwem nowego centrum telefonicznego, czynnego od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 22.00, w soboty od 9.00 do 20.00, a w niedziele od 11.00 do 20.00. Centrum telefoniczne likwidacji szkód jest czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Całodobowa sprzedaż i obsługa za pośrednictwem strony internetowej www.cudirect.pl zostanie uruchomiona w najbliższych tygodniach.

Wraz ze startem sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie direct rusza kampania reklamująca ubezpieczenia samochodowe CU Direct, obejmująca telewizję, prasę, radio oraz nośniki na stacjach benzynowych.

Do promocji ubezpieczeń komunikacyjnych Commercial Union zaangażowało również blisko 3 tysiące swoich agentów ubezpieczeniowych. Podczas rozmów z klientami agenci przekazują informację o nowej ofercie, zachęcają klientów do kontaktu z centrum telefonicznym, lub też przekazują do CU prośbę o kontakt z klientem. Od stycznia 2008 roku planowana jest też promocja ubezpieczeń komunikacyjnych CU w sieci Banku Zachodniego WBK, strategicznego partnera CU w dziedzinie bancassurance.

Obecni klienci grupy CU (z wyjątkiem uczestników CU OFE) otrzymują 5-proc. zniżkę w składce.

– Wprowadzenie ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie direct i zajęcie znaczącej pozycji na tym rynku to bardzo ważny element strategii grupy Commercial Union. Po 15 latach obecności na rynku zdobyliśmy zaufanie ponad trzech milionów klientów i pozycję lidera rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie i funduszy emerytalnych, a także silną pozycję na rynku produktów inwestycyjnych. Czas na pełniejsze wykorzystanie naszego potencjału na rynku ubezpieczeń majątkowych. Nasze ostrożne szacunki wskazują, że w ciągu dekady jedna trzecia polis komunikacyjnych w Polsce może być sprzedawana przez telefon i internet. Naszą ambicją jest pozycja lidera rynku polis komunikacyjnych direct, z udziałem na poziomie 25 proc. w tym segmencie po 5 latach działalności

– mówi Adam Uszpolewicz, prezes grupy Commercial Union Polska.

CU poinformowało również, że z przeprowadzonych przez towarzystwo w trakcie przygotowywania oferty badań wynika, że klienci są o wiele bardziej skłonni sprawdzić ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego w Commercial Union niż u innych, mniej znanych firm. Oczekiwania klientów koncentrują się na bardziej zrozumiałych warunkach ubezpieczenia, a przede wszystkim przyjaznej i sprawnej obsłudze, zwłaszcza podczas likwidacji szkód, co podkreślił Brian Richards, dyrektor ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w Commercial Union. Dodał również, że towarzystwo jest przekonane, że jego OWU, a przede wszystkim sposób udzielania informacji i pomocy klientom, przekona do oferty bardzo wielu kierowców. Richards stwierdził, że CU przygotowało produkt, który jest atrakcyjny cenowo dla wielu grup klientów.

Przy przygotowaniu oferty i systemu obsługi klienta, CU wykorzystało doświadczenia macierzystej grupy Aviva z innych krajów, przede wszystkim brytyjskiego Norwich Union Direct, który jest liderem sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych przez telefon i internet.

Dział ubezpieczeń komunikacyjnych pracuje w nowym biurze Commercial Union, zlokalizowanym obok centrum handlowego Blue City w Warszawie. Wśród nowych pracowników CU Direct jest 15 osób, które wróciły z pobytu w Wielkiej Brytanii, Irlandii i innych krajów europejskich, zachęcone ofertą pracy w Commercial Union.

www.gu.com.pl

 

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *