Już można ubezpieczyć przez telefon samochód w Commercial Union. Kampania informacyjna na ten temat powinna zacząć się w grudniu.
Skoro CU uruchomiło sprzedaż testową polis komunikacyjnych przez telefon można zakładać, że wkrótce powinna rozpocząć się szersza kampania reklamowa. W chwili obecnej informacje o możliwości zawarcia umowy w systemie direct są dostępne jedynie na stronie internetowej. Znaleźć można tam jednak tylko telefon kontaktowy, brak natomiast jakichkolwiek szczegółów oferty. Zdaniem „Gazety Prawnej” ruch na łączach jest już duży.
W rozmowie z gazetą konsultant telefoniczny mówił o dużej ilości próśb o wyliczenie składki, tłumacząc brak możliwości otrzymania w ciągu kilku godzin za pośrednictwem poczty e- mail symulacji i ogólnych warunków ubezpieczenia.
Z informacji uzyskanych na infolinii, „Gazeta Prawna” wysnuła wniosek, że Commercial Union zebrał wszystkie nowe rozwiązania wprowadzone przez konkurentów i wprowadził do swojej oferty. Występuje opcja ubezpieczenia szyb (za 60 zł składki), z której skorzystanie nie powoduje utraty zniżek w AC. Również 60 zł kosztuje ubezpieczenie NNW dla wszystkich pasażerów z sumą ubezpieczenia 50 tys. zł, w tym limitem 1 tys. euro na wykonanie operacji plastycznych usuwających skutki wypadku. Jest też opcja ochrony zniżki, która pozwala na ich zachowanie, mimo spowodowania szkody, czy to likwidowanej z OC czy AC.
Firma liczy przede wszystkim na 3-milionową rzeszę klientów grupy, których zachęca ich zniżkami do kupna polisy. Przykładowo: członek OFE i posiadacz polisy na życie może liczyć na 5 proc. zniżki.
( źródło: „Gazeta Prawna” z 22.11.2007 r. )