Rynek ubezpieczeniowy stał się świadkiem prawdziwego wysypu informacji o bonusach do polis. Commercial Union i Allianz Direct postawiły na bony zakupowe, które dostają kupujący za ubezpieczenie mieszkania lub samochodu. Powszechną jest opinia, że towarzystwa w celu zwiększenia sprzedaży ubezpieczeń będą coraz częściej oferowały dodatkowo korzyści swoim klientom.

Bohdan Białorucki z biura prasowego CU mówi, że są to kupony premiowe Sodexho o wartości 50 zł, akceptowane w ponad 50 tys. punktów handlowych i usługowych w Polsce.rnZ kolei w Allianz, przy zakupie polisy OC, otrzymuje się bon firmy Accor na 20 zł, zaś za wykupienie ubezpieczenia – AC drugi. Z oferty promocyjnej obu towarzystw można skorzystać do końca listopada.

Także z końcem tego miesiąca swój finał znajdzie urodzinowy konkurs AXA. Towarzystwo w listopadzie codziennie losuje trzy darmowe polisy (łącznie 90). Nagrodą główną jest Peugeot 207 z pełnym pakietem, który zostanie wylosowany 19 grudnia.

Z kolei klienci, którzy kupią do końca stycznia w Uniqa polisę Dom plus i wymyślą hasło reklamowe, mają szansę na wygranie 10 tys. zł na aranżację mieszkania lub jeden z dziesięciu zestawów kina domowego.

Natomiast Generali w orozumieniu z bankiem Millennium z początkiem listopada wypuściły cobrandową kartę kredytową Generali Millennium Visa. Posiadacze karty mogą liczyć na zniżki na zakupy w 1,4 tys. punktach handlowo-usługowych. Regulując swoje należności kartą, można też liczyć na 20-proc. zniżki na polisy w Generali (z wyjątkiem samochodowych). Klienci Generali mogą dostać kartę bez konieczności dokumentowania dochodów.rnZ kolei Link4 od ponad roku prowadzi program „Razem taniej”, który podobnie jak w przypadku Allianz czy CU ma przyciągnąć nowych klientów. Różnica polega na tym, że w tym przypadku bony otrzymują obecni klienci Link4, którzy polecą usługi firmy znajomym i ci powołają się na rekomendację przy zawieraniu umowy. Na co mgą liczyć zachęcający do skorzystania z usług Link4 ? Bonusy to: bon Sodexho za 20 zł (przy zakupie samego OC) lub 50 zł (przy pakiecie OC+AC) za każdego namówionego, a może być ich pięciu w ciągu roku. Za to przekonani dostają 3 proc. zniżki za polisę. Posiadacze polis Link4 otrzymają również broszurę z informacjami o dodatkowych możliwych zniżkach, m.in. 10 proc. na niektóre naprawy w sieciach Q-Service i AutoCrew.

Sława Cwalińska-Weychert, wiceprezes Link4 mówi, że w obliczu rosnącej konkurencji można się spodziewać, że nowych ofert z bonusami będzie więcej.

Do tej formy promocji nie ma zastrzeżeń Komisja Nadzoru Finansowego. Łukasz Dajnowicz z KNF mówi, że tylko w przypadku Otwartych Funduszy Emerytalnych nie można oferować dodatkowych korzyści za przystąpienie do funduszu.

( źródło: „Gazeta Prawna” z 9.11.2007 r. )

www.gu.com.pl

 

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *