Serwis internetowy Liberty Direct został oceniony najwyżej pod kątem użyteczności w raporcie „OC w Internecie. Użyteczność serwisów internetowych polskich ubezpieczycieli OC” przygotowanym pod patronatem Rzecznika Ubezpieczonych, pani Haliny Olendzkiej, przez firmę doradczą Making Waves. Głównym celem raportu było ukazanie stopnia wykorzystywania potencjału Internetu przez towarzystwa ubezpieczeniowe w sprzedaży ubezpieczenia OC.
W raporcie „OC w Internecie” uwzględniono kilka elementów, na podstawie których oceniane były serwisy internetowe towarzystw ubezpieczeniowych, w tym m.in. strona główna, link do strony OC, kontakt z konsultantem, prostota formularza czy też zachęta do zakupu. Najwięcej punktów łącznie – 4,9 w sześciostopniowej skali – uzyskał serwis Liberty Direct.
– Z wielką radością i satysfakcją zapoznaliśmy się z wynikami raportu, które potwierdzają m.in. trafność wyboru naszych rozwiązań biznesowych. Serwis internetowy to w przypadku firmy oferującej ubezpieczenia direct pierwszy kontakt z klientem i to od tego serwisu często zależy, czy klienta zachęcimy do skorzystania z naszych usług
– mówi Rafał Karski, dyrektor marketingu Liberty Direct
– W dobie rosnącej roli internetu i popularyzacji sprzedaży towarów i usług za pośrednictwem tego medium, dobry serwis internetowy jest z pewnością jednym z kluczy do sukcesu, chociaż nie jedynym. Równie ważna, o ile nie ważniejsza, jest rzetelna obsługa posprzedażowa, czyli sprawna likwidacja szkody i pewność wypłaty odszkodowania świadczące o jakości produktu czy usługi. W tym zakresie również zależy nam na pozycji lidera – dodaje.