Ergo Hestia zachęca klientów do kupna ubezpieczenia OC/AC. W promocji dostaną roczną polisę od kosztów leczenia za granicą dla całej najbliższej rodziny z symboliczną złotówkę Kampania ma za zadanie przekonać klientów do kupna OC/AC w pakiecie.
Stylistyka kampanii będzie bardzo oszczędna. Postawiliśmy na konkretny komunikat przekazany klientowi wprost, bez zbędnych ozdobników. Mówimy o sprawach, które przy wyborze ubezpieczenia są dla klienta koronnymi argumentami: najlepsza likwidacja szkód czy największa liczba klientów w ubezpieczeniach komunikacyjnych pozyskanych w zeszłym roku – opowiada Katarzyna Śliwińska, zastępca dyrektor Biura Marketingu Ego Hestii.
Kampania ma trafić do klientów dzięki różnym kanałom komunikacji: prasie (Gazeta Wyborcza, Polityka, Newsweek, Przekrój, AutoŚwiat i TV guidy), radiu (RMF i RMF Classic), internecie (Onet, Zumi, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Interia, Goldenline, Nasza Klasa, Google, Pakiet Moto, Gratka-Moto), a od 3 lipca także telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Discovery).
Ponadto już w lipcu Ergo Hestia będzie obecna w multipleksach.
Kampanię przygotował dom mediowy Brand Connection, a za kreację odpowiedzialna jest agencja Tippingpoint. Kampania potrwa do końca sierpnia.
Szczegółowa informacja na temat najnowszej oferty ubezpieczyciela znajduje się na stronie internetowej „Gazety Ubezpieczeniowej” w sekcji „Rynek ubezpieczeń”.
www.gu.com.pl