Proama została partnerem cyklu edukacyjnego, zatytułowanego „Jeździć po ludzku”, publikowanego na łamach Super Expressu. W ramach cyklu towarzystwo przygotowuje krótkie poradniki dla kierowców, dotyczące ubezpieczeń samochodów.
Akcja edukacyjna „Jeździć po ludzku” ukazuje się na łamach Super Expressu w czwartki. Jej celem jest promowanie pozytywnych zachowań na drodze, sprzyjających sprawnej i przyjaznej innym użytkownikom dróg jeździe, bezpieczeństwu użytkowników ruchu drogowego oraz wspieranie idei przyjaznego sposobu jazdy jako metody na zmniejszenie korków, usprawnienie jazdy, oszczędność paliwa i ograniczenia stresu za kierownicą.
W zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, eksperci Proama, wyjaśniają na łamach Super Expressu m. in. czym jest ubezpieczenie OC, jak wybrać dobre AC, kiedy potrzebna jest Zielona Karta, czy warto kupić assistance i jak wygląda proces likwidacji szkody komunikacyjnej.
– Patronowanie tej akcji jest spójne z naszym wizerunkiem i naszą polityką biznesową. – mówi Łukasz Jadachowski, dyrektor marketingu w Proama.rnrnCykl edukacyjny na łamach Super Expressu potrwa do połowy lipca. Proama jest jednym z trzech jego partnerów, obok Orlenu i viaTOLL.
www.gu.com.pl