Ergo Hestia wprowadza Ergo 7 – pierwszą w Polsce linię produktów, umożliwiającą klientom na swobodny dobór ryzyka.

Nowa propozycja sopockiej firmy pozwala ubezpieczyć siedem najpopularniejszych ryzyk. Każde (oprócz OC) występuje w trzech wariantach w specjalnie zaprojektowanej matrycy ubezpieczeniowej Ergo 7. W sumie klient ma do dyspozycji paletę 19 możliwości, a wybór z tej matrycy pozwala stworzyć produkt dobrany do potrzeb klienta.

– Idea jest prosta: płacimy tylko za to, co jest nam potrzebne, nie za cały pakiet. Dzięki matrycy Ergo 7 widać, ile kosztują poszczególne produkty i jak je łączymy – mówi Robert Tomaszewski, dyrektor Biura Ubezpieczeń Indywidualnych Ergo Hestii, który odpowiada za Ergo 7. – Wymagający klienci nie chcą dziś standardowego pakietu. Ubezpieczając się, oczekują dostosowania oferty do ich potrzeb, prostego wyboru, możliwości kontroli kosztów. Matryca Ergo 7 w przejrzysty sposób pozwala im dobrać zakres ochrony, wycenić go i łatwo dokupić niezbędne dodatki. Ubezpieczenia z Ergo 7 są proste – dodaje.

W ramach Ergo 7 można wykupić m.in. ochronę domu i mieszkania od zdarzeń losowych i kradzieży, OC w życiu prywatnym, ochronę pojazdu (AC i OC) oraz NNW. Klient, wspólnie z agentem, w czasie rzeczywistym, dobiera w specjalnej matrycy Ergo 7 osobisty zestaw ubezpieczeń i wycenia go. Specjalna, degresywna taryfa zapewnia korzystne ceny osobom ubezpieczającym najwięcej ryzyk.

Ergo Hestia jest zdania, iż jej nowa propozycja ułatwia agentom doradztwo ubezpieczeniowe. Zamiast tradycyjnego, gotowego pakietu agent może doradzić, z których ryzyk stworzyć produkt najlepiej odpowiadający potrzebom klienta.

– Naszych pośredników nie ogranicza dziś nic poza wiedzą i kreatywnością. Widzimy, że to produkt, na który czekali. Zamiast mozolnie wprowadzać dane do systemu, mają narzędzie, które pozwala im prowadzić rozmowę handlową z klientem – mówi Robert Tomaszewski.

Nowy produkt Ergo Hestii zachęca nie tylko do personalizacji ubezpieczeń, ale przede wszystkim do wykupienia ochrony adekwatnej do realnych potrzeb klienta. Jak wynika z badań, jest na to miejsce na rynku. Aż 65% ubezpieczonych Polaków kupuje ochronę zaledwie 3 lub mniejszej liczby ryzyk. Spośród ubezpieczonych tylko co czwarty ma autocasco, ubezpieczenie NNW – tylko 4 na 10 Polaków.

Ergo 7 oficjalnie znalazło się w sprzedaży w sieci agencyjnej od początku marca 2013 r. Własną kombinację ubezpieczeń można stworzyć również na stronie internetowej towarzystwa.

www.gu.com.pl

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *