Pierwszy sukces odniesiony na rynku ubezpieczeniowym zaskoczył BRE Bank. Gwarantowane przez BRE polisy komunikacyjne OC i AC wykupiło od lutego do końca września już 18,3 tys. klientów, podczas gdy plan zakładał, że do końca roku skorzysta z nich 18 tys. osób.

Sławomir Lachowski, prezes BRE Banku komentuje, że sukces sprzedażowy utwierdził bank w przekonaniu, że klienci cenią sobie czas i akceptują zawieranie umów kanałami elektronicznymi. Lachowski nie ukrywa, że teraz emUbezpieczenia (to nazwa tej grupy produktów) wejdą na ścieżkę szybszego rozwoju. Do priorytetów banku należy w tej chwili większa sprzedaż cieszących się coraz większą popularnością wśród Polaków podróżujących samodzielnie ubezpieczeń turystycznych. BRE zamierza także rozwijać swoją ofertę ubezpieczeń mieszkaniowych. Do tej pory oferował przede wszystkim ubezpieczenia kredytów hipotecznych. Bank myśli także o wprowadzeniu produktów z działu I. Z oferty ubezpieczeniowej banku mogą korzystać także Polacy za granicą i obcokrajowcy w Polsce.

( źródło: „Polska” )

www.gu.com.pl

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *