Ocena ryzyka i rozumienie definicji ubezpieczeniowych jest kluczowe dla przedsiębiorców, którzy chcą się właściwie ubezpieczyć – to wnioski z Kongresu Ubezpieczeniowego, który z udziałem ekspertów Ergo Hestii odbył się w Warszawie.rn

– Takie spotkania są niezbędne, by budować wśród przedsiębiorców świadomość ubezpieczeniową, która nadal pozostawia wiele do życzenia. Dla wielu firm ubezpieczenie to luksus – mówił prof. Jan Monkiewicz, ekspert rynku ubezpieczeniowego i jeden z gości panelu dyskusyjnego.

Eksperci Ergo Hestii przybliżyli przedsiębiorcom dwa najważniejsze dla nich aspekty ochrony – i odpowiadali na pytania związane z oceną ryzyka i definicjami, które określają zakres ochrony ubezpieczeniowej.

Zbigniew Żyra, dyrektor Hestia Loss Control, spółki Ergo Hestii zajmującej się oceną ryzyka ubezpieczeniowego, przeanalizował ocenę tego ryzyka dla firmy. – Wielu przedsiębiorców nie jest w stanie ocenić nie potrafi trafnie zidentyfikować ryzyk, na które są wystawione. A właściwa ocena ryzyka to jeden z pierwszych kroków do dobrania właściwego ubezpieczenia – mówił.

Magdalena Kanarek, główna specjalistka Biura Ubezpieczeń Indywidualnych Ergo Hestii wyjaśniała zawiłości definicji ubezpieczeniowych dla firm małych i średnich. – Bardzo często to właśnie definicje stanowią o tym, czy przedsiębiorca będzie chroniony i w jakim zakresie. Dla firm z sektora MSP, które nie mają najczęściej specjalistycznej wiedzy z zakresu ubezpieczeń, zrozumienie definicji jest kluczowe. – podkreślała.

www.gu.com.pl

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *