W telewizji można już oglądać najnowszą odsłonę reklamową Ergo Hestii. Tym razem na temat ubezpieczenia assistance.

Rozpoczęła się najnowsza kampania Ergo Hestii. Jej pierwszy etap to reklama telewizyjna, która będzie widoczna w mediach do 22 listopada. Drugi etap to materiały reklamowe w innych rodzajach mediów. Pojawią się w połowie stycznia.

Tematem przewodnim kampanii jest usługa assistance (samochodowe, domowe i medyczne) jako dodatek do ubezpieczenia. – Podkreślamy, że assistance to nie tyle produkt, co usługa dodatkowa, która jednak zmienia znacząco wymiar ubezpieczenia. Chcemy, aby klient był coraz bardziej świadomy, że ubezpieczenie w Ergo Hestii to nie tylko ochrona, ale i szereg udogodnień zapewniających poczucie bezpieczeństwa na co dzień – wyjaśnia Katarzyna Śliwińska, zastępca dyrektora Biura Marketingu i PR Ergo Hestii.

Stylistycznie kampania jest kontynuacją poprzednich działań reklamowych z tego roku. – Jasny przekaz, na jaki się zdecydowaliśmy, ma utrwalić w świadomości odbiorcy wizerunek Ergo Hestii jako firmy świadczącej najlepszy serwis posprzedażowy i firmy, z którą klientowi jest po prostu wygodnie – wyjaśnia Śliwińska.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Tippingpoint, a planowaniem i zakupem mediów – Brand Connection.

www.gu.com.pl

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *