Od połowy listopada 2007 r. ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń Autocasco Generali. Jej medium wiodącym będzie telewizja. Kampania, która potrwa do pierwszej dekady grudnia br. jest adresowana do użytkowników ubezpieczeń AC – posiadaczy nowych i używanych samochodów, głównie mieszkańców dużych i średniej wielkości miast.
Jest to kontynuacja kampanii produktu Autocasco z wiosny br., przy czym tym razem w kreacji filmu reklamowego Generali wykorzystana została postać Adama Małysza, którego sponsorem i partnerem ubezpieczeniowym Grupa Generali jest już od kilku lat. rnNowy kontrakt sponsorski, podpisany przez Grupę Generali z Adamem Małyszem w sierpniu br. przewiduje współpracę tego najwybitniejszego polskiego sportowca ostatnich lat z Generali zarówno na płaszczyźnie reklamowej, jak i ubezpieczeniowej (ubezpieczenia majątkowe oraz życiowe). Wizerunek skoczka będzie wykorzystywany w planowanych na najbliższe 2 lata kampaniach reklamowych i działaniach promocyjnych Generali. Logo ubezpieczyciela pojawi się natomiast na okryciach wierzchnich oraz kombinezonach (zarówno startowym, jak i treningowym) sportowca. rn- Adam Małysz należy do najwybitniejszych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich sportowców. Jest utożsamiany z takimi cechami jak pracowitość, koleżeńskość, hart ducha i skromność. Jest osobą, o której z całym przekonaniem powiedzieć można, że swój sukces zawdzięcza ciężkiej pracy. Z tymi wartościami utożsamiamy się również w Generali, są one dla nas istotne z punktu widzenia pozycjonowania marki naszej firmy. Stąd też nasza decyzja o wykorzystaniu wizerunku tego wspaniałego sportowca w produktowych kampaniach reklamowych Generali, zwłaszcza, że ryzyko związane z uprawianiem dyscypliny sportu Adama Małysza pozwala na bezpośrednie skojarzenia z działalnością firmy ubezpieczeniowej – mówi dyrektor Departamentu Marketingu Generali – Monika Oworuszko.
Medium wiodącym kampanii będzie telewizja. 30-sekundowe spoty pojawiać się będą na antenach: TVP1, TVP2, TVN, TVN Turbo, TVN24 i Polsatu.
Za kreację filmu reklamowego jest odpowiedzialna agencja BBDO, zaś za zakup mediów dom mediowy OMD.