Multiagencja ubezpieczeniowa INTER-TUR z Warszawy była jednym ze sponsorów V Ogólnopolskiego Zjazdu Miłośników Marki Mitsubishi, który odbył się w dniach 24 – 26 sierpnia w Strykowie k. Łodzi. Wśród sponsorów znalazły się również: towarzystwo ubezpieczeniowe Ergo Hestia oraz dealer Mitsubishi z Łodzi – firma Satall.
Dla INTER-TUR była to m.in. okazja do promocji produktu, oferowanego posiadaczom samochodów tej japońskiej marki, czyli pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych Ergo Hestii, którego agencja jest administratorem.
Gośćmi zlotu, organizowanego przez Klub Mitsubishi – Mitsumaniaki, byli min. prezes Tsumutoku Yamada i dyrektor Adam Męciński, reprezentujący MMC Car Poland, a także Tadeusz i Albert Łempiccy – właściciele firmy Satall oraz Radosław Nowak – prezes Agencji INTER-TUR.
Przypomnijmy, że pakiet ubezpieczeniowy Ergo Hestii, obejmujący ubezpieczenia OC, AC, Zielona Karta i Assistance, powstał przed blisko dwoma laty, przy udziale importera samochodów Mitsubishi – firmy MMC Car Poland oraz brokera ubezpieczeniowego TUR.
Produkt ten, oferowany we wszystkich salonach sprzedaży Mitsubishi w Polsce, przeznaczony jest dla posiadaczy, którzy zakupili swoje auta u autoryzowanych dealerów tej marki i obejmuje zarówno samochody fabrycznie nowe, jak i używane, nawet do 7-ego roku eksploatacji.