czwartek, 12 kwiecień 2007
Internetowy kanał sprzedaży cieszy się coraz większym powodzeniem. Kolejną firmą akwirującą produkty ubezpieczeniowe z wykorzystaniem platformy internetowej jest multiagencja INTER-TUR sp. z o.o. z Warszawy. Za pośrednictwem serwisu ExtraUbezpieczenia.pl INTER-TUR umożliwia klientom kontakt z konsultantem, który pomoże w wyborze oferty oraz zapewnia dostęp do formularzy wyliczenia składek a także opartą na systemie Przelewy24 opcję płatności on-line.
W chwili obecnej, INTER-TUR koncentruje się na ubezpieczeniach komunikacyjnych, choć trwają prace nad tym, aby zaoferować za pośrednictwem internetu zakup innych produktów ubezpieczeniowych. W ofercie multiagencji znajdują się aktualnie ubezpieczenia 10 towarzystw ubezpieczeniowych.
Dodatkowo firma zapewnia swoim klientom i użytkownikom serwisu internetowego, oprócz propozycji handlowej, dostęp do jego części informacyjnej, np. materiałów dotyczących porad praktycznych. W najbliższym czasie firma planuje kilka nowych projektów związanych z ubezpieczeniami, realizowanych w oparciu o platformę internetową.