W 2008 r. InterRisk Vienna Insurance Group wprowadził do ogólnych warunków ubezpieczenia „Bezpieczny Dom w InterRisk” ubezpieczenie Home Assistance
Zastąpiło ono w podstawowym zakresie (Wariant Standard) oferowany dotychczas zwrot dodatkowych kosztów pomocy technicznej w domu. Osoby posiadające ubezpieczenie „Bezpieczny Dom w InterRisk” mogą korzystać ze świadczeń Home Assistance zapewnianych przez Europ Assistance Polska.
Klient może wybrać jeden z trzech dostępnych pakietów usług Home Assistance, różniących się zakresem przysługujących świadczeń.
Wariant Standard zapewnia ubezpieczonemu, bez opłaty dodatkowej składki, m.in.:
• interwencję specjalisty w celu usunięcia szkody,
• organizację transportu Ubezpieczonego i jego mienia po szkodzie do najbliższego hotelu lub lokalu zastępczego,
• organizację wynajmu lokalu zastępczego w przypadku szkody,rn• usługi informacyjne.rnWarianty Premium lub VIP umożliwiają korzystanie m. in. z następujących dodatkowych świadczeń:
• pomoc specjalisty w zakresie napraw RTV/AGD,
• dozór mienia po włamaniu,
• lekarska wizyta domowa,
• transport medyczny,
• wizyta pielęgniarki,
• dostawa leków,
• opieka domowa po hospitalizacji,
• opieka nad dziećmi i osobami niepełnosprawnymi,
• opieka nad zwierzętami, wyprowadzanie psów w przypadku dłuższego zwolnienia lekarskiego.
Dodatkowo Wariant VIP zapewnia ubezpieczonym dostęp do telefonicznej konsultacji informatycznej oraz do bogatego serwisu usług concierge.rnrn- InterRisk S.A. Vienna Insurance Group już od pewnego czasu widział potrzebę wprowadzenia usługi Home Assistance do ogólnych warunków ubezpieczenia „Bezpieczny Dom w InterRisk”, jednak nie chcieliśmy, aby był to produkt zwyczajny, o standardowym zakresie znajdującym się w ogólnych warunkach ubezpieczenia każdej firmy ubezpieczeniowej, która ma w swojej ofercie produktowej pakiet usług assistance – mówi Magda Kuklińska, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń InterRisk TU.