Amerykańska grupa Liberty Mutual rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych pod marką Liberty Direct. Firma oferuje polisy OC i AC, NNW i Assistance w cenie do 30% niższej niż u większości ubezpieczycieli tradycyjnych. Liberty Direct chce uzyskać znaczącą pozycję na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w segmencie direct dzięki zapewnieniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz pewnej, solidnej i szybkiej wypłaty odszkodowań. Celem na najbliższe miesiące jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie kilku tysięcy polis miesięcznie.
– Jestem przekonany, że klienci szybko docenią prostotę zawierania umów, przejrzystość OWU, a także przyjazną obsługę klienta, również w sytuacji wystąpienia szkody. Przy zakupie ubezpieczenia najistotniejsze jest poczucie bezpieczeństwa, wynikające z przekonania, że w razie potrzeby firma, której zaufaliśmy, wywiąże się ze swoich zobowiązań. Już wkrótce Polacy będą mogli przekonać się, że tak potężna grupa ubezpieczeniowa jak Liberty Mutual i należąca do niej marka Liberty Direct są gwarantami solidności wypłaty odszkodowań – mówi Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Seguros SA Oddział w Polsce.
Pod marką Liberty Direct oferowany jest pełen zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym ubezpieczenia OC, AC, NNW i Assistance. Ubezpieczenia można kupić w pakietach: OC + Mini Assistance, OC + AC Standard (Mini Assistance bez dodatkowych opłat), OC + AC Premium (Mini Assistance bez dodatkowych opłat). Dodatkowo każdy klient ma możliwość dokupienia ubezpieczenia Premium Assistance oraz NNW. Sprzedaż wszystkich produktów jest prowadzona poprzez stronę internetową www.libertydirect.pl oraz pod numerem telefonu 95 21, a wspiera ją ogólnopolska kampania reklamowa.
– Decyzja Liberty Mutual o inwestycji w Polsce wynika z ogromnego potencjału tego rynku. Polska jest największym, dynamicznie rozwijającym się rynkiem w Europie Środkowej i Wschodniej, na którym funkcjonuje ponad 13 mln samochodów. Co więcej, należy oczekiwać, że szybki rozwój ekonomiczny kraju przyczyni się do zwiększenia tej liczby. Dane te, w połączeniu z utrzymującą się tendencją wzrostu sprzedaży nowych samochodów oraz spadku wypadkowości i częstotliwości kradzieży samochodów, czynią z Polski jeden z najbardziej perspektywicznych rynków. Jesteśmy przekonani, że wdrożenie najwyższych światowych standardów obsługi Liberty, przy jednoczesnym dynamicznym rozwoju rynku i coraz powszechniejszym wykorzystaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży, pozwolą nam już wkrótce zająć znaczącą pozycję na polskim rynku ubezpieczeń komunikacyjnych i przyczynią się do sukcesu Liberty Direct w Polsce – powiedział Joe H. Hamilton, wiceprezes i COO Liberty International odpowiedzialny za Europę.
Liberty Direct jest nową marką ubezpieczeń komunikacyjnych. Marka została wprowadzona przez polski oddział firmy Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros SA – hiszpańskiej spółki ubezpieczeniowej należącej do grupy Liberty Mutual. Oferta Liberty Direct obejmuje ubezpieczenia OC, AC, NNW i Assistance, i jest dostępna w sprzedaży bezpośredniej.
Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jedną z najważniejszych linii biznesowych grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie – jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji oraz Hiszpanii.
( inf. prasowa )