Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual rozpoczęła II etap kampanii wprowadzającej markę Liberty Direct na rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce. W ramach kampanii produktowej od 15 października w telewizji prezentowane są reklamy polis Liberty Direct. Kampania została przygotowana we współpracy z agencjami: Gruppa 66 Ogilvy i Media Planning Group.
W ramach kampanii przygotowane zostały 3 spoty reklamowe przedstawiające klientów Liberty Direct, którzy dzięki skorzystaniu z oferty firmy zaoszczędzili określoną sumę pieniędzy i dzięki temu sprawili sobie lub swoim bliskim przyjemność.
– Celem kampanii wizerunkowej, którą rozpoczęliśmy w połowie września było przedstawienie Liberty Direct jako ubezpieczyciela solidnego, rzetelnego i posiadającego długoletnią tradycję na najbardziej konkurencyjnym rynku amerykańskim. W przypadku kampanii produktowej, której realizację rozpoczęliśmy dzisiaj – zwracamy uwagę przede wszystkim na atrakcyjność cenową produktów Liberty Direct i korzyści płynące z wykupienia ubezpieczenia w naszej firmie. Kampanię kierujemy do właścicieli samochodów w przedziale wiekowym 25-45 lat, korzystających z nowoczesnych form sprzedaży, takich jak internet i telefon, i właśnie przedstawiciele tej grupy są bohaterami spotów reklamowych. Mamy nadzieję, że przedstawienie różnych możliwości wykorzystania zaoszczędzonych na ubezpieczeniu pieniędzy zachęci naszych potencjalnych klientów do skorzystania z oferty Liberty Direct – mówi Rafał Karski, dyrektor marketingu Liberty Direct.
Spoty reklamowe będą emitowane przez główne stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim, w tym m.in. TVP, TVN, Polsat. W II etapie kampanii Liberty Direct będzie w dalszym ciągu obecna na wielkoformatowych tablicach i siatkach reklamowych prezentowanych w największych miastach Polski.